diumenge, 1 de novembre del 2009

QUIN LLIBRE US ESTEU LLEGINT?

Aquesta és la pregunta que ha proposat una lectora habitual d'aquest blog, la Georgina López.

És una pregunta ben fàcil. Digueu-nos el títol i l'autor del llibre que esteu llegint en aquests moments. Expliqueu també què us assembla per ara i per què esteu llegint precisament aquest.

Jo començo:

Estic llegint LAS LÁGRIMAS DE SHIVA, de César Mallorquí.

M'agrada perquè el protagonista ha viscut una època propera a la meva: un temps de col.legis religiosos, de famílies nombroses, de l'arribada de l'home a la lluna... L'estic llegint perquè molt aviat el llegiran tots els meus alumnes.

1 comentari:

  1. hola!
    jo ara no m'estic llejint cap llibre, e estat malalta desde dimarts i dilluns em vaig acabar el llibre.Dema agafaré un llibre de la biblioteca de l'institut que m'ha recomenat una amiga: l'Alba Pallares.


    Adeu.

    ResponElimina